fredag 20 juni 2008

"Att göra-listan":


Biljetter - bokade (i och för sig med Russian Aeroflot vilket skapar viss oro. Hoppas det var en riktig hemsida jag var in på....och hoppas planet håller ihop....)

Visum - beviljat (tror jag - jag har i alla fall en rekommenderad försändelse att hämta på postkontoret i Bollnäs...)

Resplan - bekräftad (jag ska tydligen till Nepal också, en positiv överraskning, men det leder ju till ytterligare en punkt på "att göra listan")

Visum till Nepal - (oj då, det hade jag inte räknat med, men enligt Nepalesiska konsulatet i Stockholm kan jag söka det på flygplatsen i Katmandu. Men ska vi flyga dit?)

Vaccinationer - avklarade (det vet jag med säkerhet för armen ömmar fortfarande efter den sista dosen)

Avsked till vänner och familj - pågående (avskedsmiddagar nästan varje kväll - vilket sätter käppar i hjulet för nästa punkt)

Inläsning - pågående (spännande, spännande, spännande!)


Magasinering av möbler, uppsägning av telefoni, internet, flyttanmälan och annat praktiskt - FIXAT (tack familjen för all hjälp!)

Packning - Va!?!?

Kontentan:
Det börjar verkligen kännas som att jag "är på väg" och som att läget är hyfsat under kontroll :)

2 kommentarer:

  1. Du har lite att göra ser jag. Jag skulle vilja lägga till en punkt: Prata med Linda!!
    De ser jag som en viktig punkt!!!
    Vi ses om nån vecka!!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Just ja - tack för påminnelsen!
    Mailar henne på en gång.
    Kram, kram!

    SvaraRadera