måndag 16 juni 2008

Vad gör man inte för den goda sakens skull?



Min kära kollega Lars har lovat att sprida länken till min blogg till alla sina snygga singelkompisar om jag - för att locka snyggingarna att läsa bloggen - laddar upp en bikinibild. "Kalenderflickornas" nobla insats i all ära men.... hmmmm.... det känns inte som min stil.... Samtidigt vill jag ju såklart nå ut även till denna målgrupp med budskap och tankar om Rättvis Handel och Hållbar Utveckling. Och att man ska målgruppsanpassa informationen.....det vet ju snart sagt varenda kotte. So - what's a girl to do?

Jag kompromissar lite med min politiska korrekthet och simsalabim: Ingen bikinibild - men en beachbild... Ja, mer hud än så här tänker i alla fall inte jag exponera på Internet. Nu återstår det bara att se om det är mödan värt. Kommer antalet besökare på bloggen att öka? Kommer kommentarerna till blogginläggen från Lars manliga vänner och bekanta att öka i antal (det ser jag med spänning fram emot;)? Kommer kanske till och med försäljningen av Rättvisemärkt-certifierade produkter att öka i målgruppen singelkillar i sina bästa år? Lars - bollen är din! Låt oss se om du kan få den i rullning....




2 kommentarer:

  1. Vilken läckerbit! Mums! Ocå så fint att du lämnar lite åt fantasin!

    Om du får många andra fina komplimanger (från Lars kompisar) kan du ju radera min. Men tillsvidare får du hålla tillgodo med nån som inte är kompis med Lars.

    SvaraRadera
  2. ....och som inte heller är singelkille... Ja, ja - man kan ju inte få allt här i världen :)

    SvaraRadera